Podnet na vykonanie kontroly
Pre koho je služba určená?
Pre fyzické osoby, fyzické osoby podnikateľov a právnické osoby, ktoré sa domnievajú, že boli porušené ich práva vyplývajúce zo zákona o elektronických komunikáciách a iných súvisiacich predpisov, alebo že podnik poskytujúci siete alebo služby porušil niektorú povinnosť ustanovenú uvedenými predpismi.
Čo je výsledkom služby?
Úrad podnet preverí a v prípade zistenia porušenia povinností uvedených v zákone o elektronických komunikáciách alebo súvisiacich predpisoch uloží sankciu.
Čo služba nepokrýva?
- Podnety na správnosť faktúry alebo nesúlad v cene predplatenej služby, alebo na chybu poskytnutej služby. V týchto prípadoch je potrebné uplatniť si reklamáciu u podniku, ktorý danú službu poskytuje.
- Návrh na alternatívne riešenie sporu.
- V prípade návrhu na mimosúdne riešenie sporu, oznámenia o rušení, vyplňte formulár, alebo pošlite e-mail podnety@teleoff.gov.sk. V prípade nahlásenia nevyžiadanej komunikácie za účelom priameho marketingu, podnet podajte prostredníctvom www.nevyziadanevolania.sk.
Aké informácie a podklady sú potrebné pre vyplnenie formulára?
- Identifikačné údaje osoby podávajúcej podnet.
- Označenie subjektu, voči ktorému podnet smeruje.
- Čo najpresnejší popis, čoho sa podnet týka.
- Dôvod, na základe ktorého má byť vykonaná kontrola.
- Doklady súvisiace s podnetom, napr. zmluvu, faktúru, komunikáciu s podnikom, príp. ďalšie doklady a informácie, ktorými chcete doplniť svoje tvrdenie.
Podnet na vykonanie kontroly môžete podať prostredníctvom formulára.