Preskočiť navigáciu
RÚ

Niektoré listy a reakcie, ktoré nás potešili


ent: Wednesday, March 12, 2008 12:34 PM

Vážený pán Ing. ...,

ďakujem za Vašu odpoveď a list, ktorý som obdržal dňa 07. 03. 2008. Chápem, že Telekomunikačný úrad za stavu súčasnej legislatívy nemôže s daným problémom „prenositeľnosti čísla“ zatiaľ robiť žiadne zásahy do tejto služby, tak aby bola prístupnejšia zákazníkom, ktorý majú o túto službu záujem.

Dnes som si na internete na ... a na Vašej internetovej stránke prečítal stanovisko Vášho úradu, ktoré korešpondovalo s listom, ktorý som od Vás obdržal s tým, že Váš úrad pripravuje novelu všeobecne záväzného právneho predpisu, ktorý by odstránil poplatky za prenositeľnosť čísla.

Ešte raz ďakujem za Vašu ochotu a promptnú odpoveď.

Verím, že novelizáciou Opatrenia Telekomunikačného úradu Slovenskej republiky zo dňa 16. decembra 2004, č. O-7/2004, ktorým sa ustanovujú podrobnosti zabezpečenia prenositeľnosti čísla sa rapídne zvýši záujem o túto službu, ktorá je umelo brzdená hlavne administratívnymi poplatkami za túto službu a dlhou lehotou počas ktorej prenos čísla prebieha.

Prajem pekný deň.

Ústretovosť a promptnosť vybavovania mojej žiadosti ma veľmi milo prekvapila a z tohto dôvodu si Vám dovoľujem ešte raz poďakovať a popriať veľa úspechov vo Vašej práci.  

S úctou,

A. S.


Sent: Friday, February 08, 2008 1:39 PM

Ďakujem, ste výnimočný človek, že sa mi snažíte pomôcť vyriešiť môj problém, ale žiaľ bez úspechu, ale Vám aj tak ďakujem. N.


Sent: Thursday, December 13, 2007 12:47 PM

Vážený pán ...,

ďakujem za Vaše varovanie nielen za seba, ale aj za všetkých potenciálnych záujemcov, ktorých ste týmto neobyčajne korektným a serióznym spôsobom upozornili na možné riziká.

Dovoľujem si konštatovať, že takouto metodikou by mal postupovať každý štátny úrad, aby chránil občanov pred nepremyslenými krokmi alebo pred možnými rizikami. Nech je teda TÚ SR príkladom aj pre iné inštitúcie. Využívam príležitosť, aby som Vám i všetkým vedúcim predstaviteľom i radovým pracovníkom Vášho úradu zaželal už v predstihu krásne Vianoce a do nového roku 2008 veľa zdravia, profesionálnych i osobných úspechov.

S pozdravom

MM. J. (reakcia novinára na tlačovú správu)


Sent: Monday, November 12, 2007 1:35 PM

Vazeny pan ...

dakujem za promptnu odpoved a vycerpavajuce informacie.

S pozdravom

K. (lokálny poskytovateľ prístupu do siete Internet) zive.sk, "Surfujeme cez Wi-Fi: Zadarmo a komfortne"

 

"TÚ SR: Špecialista na Slovensko

Až 46 miest a obcí a takmer 200 hotspotov obsahuje zoznam, ktorý pripravuje Telekomunikačný úrad SR. Každý hotspot je popísaný presnou adresou, vysielaným identifikátorom (SSID) a druhom zariadenia, v ktorom sa nachádza (hotel, kaviareň či pešia zóna). Pri mnohých z nich sú uvedené i limity pripojení, napríklad maximálny počet užívateľov, maximálna rýchlosť či počet bezplatných minút."


List z 22.10. 2007

Vážený pán riaditeľ,

veľmi pekne ďakujem za Váš list zo dňa 27.9. 2007, ktorým ste ma veľmi potešili. reklamovanú čiastku som od ... (názov operátora) obdržal 16.10. 2007. Táto skutočnosť ma potešila o to viac, že som dôchodca.

Dovoľte preto, aby som sa Vám a pani ... (meno), ktorá záležitosť podľa Vášho listu vybavovala veľmi pekne a srdečne poďakoval. Veľmi oceňujem najmä skutočnosť, že pracovníci štátneho úradu pomohli nezištne dôchodcovi aj napriek tomu, že postupnosť a spôsob riešenia mojej reklamácie zo strany (názov operátora) aj podľa Vášho odborného preverovania nebola porušená.

Úprimne Vám obom ešte raz ďakujem a prajem Vám v živote aj v práci len to najlepšie.

s úctou

Ing. P., Stupava 


Sent: Wednesday, October 17, 2007 4:47 PM

Dobry den,

Dakujem za promptnu odpoved, ak by kazdy urad v SR reagoval takto rychlo, bolo by to vyborne.

Este raz vdaka a prajem pekny den,

Ivan (regionálny poskytovateľ prístupu do siete Internet)


Sent: Friday, September 21, 2007 9:07 AM

Ďakujem veľmi pekne za vyčerpávajúce a presné informácie. Veľmi mi pomohli, ušetrili mi veľa času pri hľadaní. Nie každý vie tak dobre odpovedať :-)) Prajem veľa úspechov v práci, ktoré Vás iste čakajú, veľa zdravia, ktoré každý potrebuje a krásne dni.

G. (študentka VŠ)


Sent: Thursday, August 23, 2007 4:27 PM

Dobrý deň pán ...,

ďakujem Vám za odpovede na moje otázky, s ich obsahom som samozrejme spokojný.

Pozdravte, prosím, pani Ing. ..., milo si spomínam na jej pomoc a ústretovosť pri zakladaní ... (názov združenia), prideľovaní príležitostných rádioamatérskych značiek a pod.

Veľa zdaru a úspechov Vám želá

Martin (rádioamatér)


Sent: Friday, August 17, 2007 2:17 PM

Dobrý deň pán ...!

Dobrá vec sa podarila ! "Opatrenie..." uzrelo svetlo sveta v plánovanom termíne, za čo patrí TÚ SR i Vám osobne úprimná vďaka !

Martin (rádioamatér)


Sent: Wednesday, August 15, 2007 11:27 AM

Dobry den,

dakujem za upresnenia, tiez mi to zodpovedalo jednu z otazok. Musim podakovat TU SR za urychlene uvedenie novych PP do platnosti.

Prajem prijemny den,

73'Viliam (rádioamatér a prevádzkovateľ internetového portálu)


Sent: Thursday, August 02, 2007 8:23 PM

Dobry den,

velmi pekne vam dakujem, velmi ste mi pomohli.

S pozdravom
Peter (začínajúci podnikateľ)


Príspevok z diskusie na internete:

7.6. 2007, 7:05  AM

Ja nemozem na panov z TU povedat ani kriveho slova. Chodia k nam uz asi 5 rokov a nikdy nebol najmensi problem. Vzdy sa spravaju slusne skontroluju zapisu popr. upozornia a ked nieco nie je v poriadku daju nam cas na napravu. Keby vsetky urady mali takych zamestnancov. A uvedomte si ze oni si len robia svoju robotu a keby chceli tak nam zrusia vsetky siete lebo ruku na srdce kto z Vas to ma v 100% poriadku...

(vyjadrenie lokálneho poskytovateľa internetu na tému kontrol TÚ SR)


Sent: Monday, May 21, 2007 1:53 PM

Dobry den,

dakujem za vybavenie. Takuto rychlu reakciu som este u Slovenskych uradov nezazil :)

prajem pekny den

S. (poskytovateľ internetu)


Príspevok z diskusie na internete:

17.5. 2007, 16:51 

ked platis tisicku ROCNE tak neverim ze to pohne tvojim rozpoctom... bud rad ze je to len tolko, ked som zacinal ja tak platilo este stare VPR a tam sa platila administrativna uhrada podla poctu uzivatelov na uzemi ktre si nahlasil. ak som chcel nahlasit kosice-mesto, vyslo mi to na nejakych 50tisic rocne. bez ohladu na to kolko klientov tam bolo pripojenych a ci vobec nejaki. ohlasenie sluzby pre cele uzemie SR bolo tusim 200 tisic rocne. a ak sa nemylim tak tie percenta z obratu sa platili tiez. oproti tomuto, je to dnes fakt za drobne. a pamatnici si budu pamatat ze to nie je ani tak davno co na siete a sluzby bolo treba licenciu. a to ani nehovormi o casoch ked nebolo volne pasmo... a vobec, dnes je to uz take liberalne, ze sa o tom volakedy ani nesnivalo.. frekvencie su zadarmo, zariadenia su za babku, administrativne poplatky su skoro nulove.... ze vam je este aj ta tisicka vela, nepochopim...

(vyjadrenie lokálneho poskytovateľa internetu na tému výšky administratívnych úhrad)


Sent: Wednesday, April 25, 2007 11:23 AM

Dobry den pan ...,

dakujem za spravu, velmi ocenujem, ze TU SR v tejto veci kona.

73'V. (rádioamatér a prevádzkovateľ internetového portálu)


Sent: Wednesday, January 31, 2007 6:45 PM

Dobry den pan...,

velmi ocenujem, ze TU SR ma zaujem na zjednoduseni prechodu sucasnych operatorskych tried ARS tak, aby neprinasalo starosti obcanom a zaroven aby si Urad neprirabal zbytocnu robotu.

Su urcite este body, ktore nie su zatial uplne jasne (rozsah frekvencii, vykon, pocet vysielacov), ale vidim snahu Uradu vypracovat kvalitne a moderne podmienky pre ARS. Dakujeme!

73'Viliam


Sent: Friday, December 22, 2006 1:58 PM

Dobry den,

kedze k 31. decembru 2006 koncim svoje posobenie v Tlacovej agenture chcela by som sa vam touto cestou podakovat za spolupracu a za ustretovy vztah pri vykonavani mojich novinarskych povinnosti.

Petra P.



Sent:
 
Thursday, December 21, 2006 8:58 PM


prosim, zelam prijemne prezitie vianocnych sviatkov a myslim, ze nebude nevhodne, ak sa vyjadrim, ze dakujem za dobre vykonanu pracu v roku 2006 ...

rwi


Sent: Wednesday, December 06, 2006 11:57 PM

Vážená paní ...,

děkuji mnohokrát za Vaše laskavé vysvětlení situace. Moc jste nám i příjemci japonského grantu pomohla.
S pozdravem

Tomas V.


Týždenník Pardon č. 47/XIV, 47. týždeň (november) 2006, strana 11.

"Ďakujeme veľmi pekne pracovníkom Telekomunikačného úradu SR z Trenčína, ul. Jilemnického 25, konkrétne je to Ing. Purdeš, Ing. Kosterec, Ing. Kiovský a tiež za profesionálne vedenie a manažovanie odborníkov, riaditeľovi úradu Ing. Strempekovi. Poďakovanie im patrí za profesionálny prístup, odborné skúsenosti, pochopenie ľudí, ochotu riešiť ich problém a hlavne odstránenie pretrvávajúceho problému obyvateľov domu na Považskej 1709 v Trenčíne. Problém spočíval v tom, že hlavne vo večerných hodinách z dôvodu silného rušenia TV signálu nebolo možné 6 mesiacov sledovať program TV (Markíza, Joj, Nova), čím bol znepríjemňovaný večerný relax, vzdelávanie, ako aj kultúrne vyžitie ľudí. Hore uvedeným štátnym zamestnancom a ich riaditeľovi želáme veľa úspechov v ich tvorivej a náročnej práci, aby aj naďalej boli vzorom pre ostatných. Tiež im a ich rodinám prajeme príjemné prežitie vianočných sviatkov, veľa zdravia a úspechov v novom roku 2007. Obyvatelia z Trenčína, ul Považská 1709/54."


Sent: Tuesday, November 28, 2006 12:55 PM

Dobry den pan...,

dakujem za velmi rychlu odpoved, velmi si to vazim.

Dakujem. S pozdravom

Michal H. (zástupca komunitnej siete)


Sent: Friday, November 24, 2006 11:17 AM

Diky, chvalim vasu robotu, ste jediny co mi na to na celom SK aj velmi rychlo odpisal :)

Peter Z., Presov


Sent: Thursday, November 16, 2006 2:04 PM

Vážený pán ...,
Ani neviem ako Vám vyjadriť vďaku. Ja dúfam, že tieto materiály mi pomôžu a
posunú dopredu pri mojej práci. ...

S pozdravom

Tono J. (študent VŠ ďakuje za poskytnuté materiály, ktoré boli potrebné na vypracovanie bakalárskej práce)


Sent: Tuesday, November 14, 2006 4:13 PM

Pan ...,

velmi pekne dakujem za odpoved. Svojim pristupom mozete byt vzorom ostatnym instituciam.

Oliver V. (alternatívny operátor)


Sent: Monday, September 25, 2006 9:13 AM

Vazeny pan ...,

s potesenim Vam oznamujem, ze spolocnost ... zrealizovala dobropisy presne podla predbeznej dohody. Pripad je teda uzatvoreny a to uspesne.

Chcel som Vam, este raz podakovat za Vas profesionalny pristup k danemu problemu, pomoc, rady a v neposlednom rade osobnu iniciativu. Viem, ze je to Vasa praca, ale aj k pracovnym povinnostiam sa da pristupovat rozne. Vy ste dokazali, ze aj "uradnik v Bratislave" /prepacte mi, prosim, moju otvorenost/ moze a vie pracovat pre normalneho cloveka, ktory citi, ze je v prave, ale potrebuje aj "papierovu a uradnicku" podporu.

Este raz vdaka, prajem prijemny den.

S uctou

Frantisek V.

Nova Dubnica


4.9. 2006, Život č. 36, "Dobojované?"

Jana Miklovičová, Združenie občianskej sebaobrany na tému vyriešenia volaní do šou Mojsejovci: "Jediný, kto si uvedomil, že musí stáť na strane občana, a nielen preto, že je platený z jeho daní, je Telekomunikačný úrad SR, ktorý sa do sporu seriózne zapojil a pomohol ho vyriešiť. Práve tento úrad potvrdil, že účtovanie hovorov bolo nekorektné, a dosiahol mimosúdnu dohodu vyriešenia kauzy."


Sent: Monday, August 28, 2006 2:35 PM

Pan ... veľmi pekne Vám ďakujem. Ste veľmi milý a ochotný.

Ešte raz Vám ďakujem. Z. (predajca rádiových zariadení)


21.7. 2006, Trend, "Šéf Mobilkomu: Neopakovateľná šanca. Pre nás aj pre Slovensko"

Erich Gnad, generálny mamažér Mobilkom International na tému podmienok vstupu 3. mobilného operátora na trh: "Dobrá správa je, že poplatok nie je v hodnotení ponúk najvýznamnejším kritériom. Tým je skôr efekt, ktorý nový operátor prinesie trhu. Postaviť podmienky takto bolo od regulátora múdre."


21.7. 2006, Trend, "Vivat konkurencia v telekomunikáciách (Komentár)

"Je pravda, že regulátor pre príchod tretieho operátora spravil viac ako naposledy pred štyrmi rokmi."


19.7. 2006, Rádiožurnál Slovenského rozhlasu

Úspešnosti tendra verí aj predseda Asociácie telekomunikačných operátorov Vladimír Ondrovič: „Podmienky TÚ boli nastavené tak, aby sa otvorila možnosť prihlásiť sa do tohto tendra. Verím, že tento tender vyjde.“

Sent: Thursday, March 30, 2006 3:02 PM

ďakujem za promptnú odpoveď. Veľmi mi pomôže pri splnení si povinnosti voči TÚ.
S pozdravom
Ing. B.


Sent: Thursday, March 23, 2006 3:54 PM

Úprimne Vám ďakujem za láskavosť (zaslanie dotazníka) a mimoriadnu ochotu, ktorú si vysoko ceníme.

So srdečným pozdravom

Vladimír K.

(zástupca alt. operátora)


Sent: Thursday, March 02, 2006 7:10 PM

myslim ze na poslednej analyze vidno, ze ich uroven vyrazne stupa, takze drzim palce nech tento trend pokracuje :-)  

Dakujem 

S pozdravom,

Ivan (zástupca alternatívneho operátora)


Sent: Tuesday, January 24, 2006 1:41 PM

Občianske združenie Slovenský CB rádioklub si veľmi váži Váš výraz vďaky za spoluprácu, samozrejme aj vedenie SCBR sa Vám chce touto formou tiež poďakovať za úspešnú spoluprácu v minulom období a verí, že aj ďalšia spolupráca bude takáto úspešná a plodná.

S pozdravom

Ing. Pavol K., (admin webu SCBR)


23.1. 2006

článok Miloslava Sovu, organizátora a zakladateľa Internet pro všechny http://www.internetprovsechny.cz/clanek.php?cid=155 v ktorom veľmi pozitívne hodnotí prácu TÚ SR pri uložení zákazu núteného viazania ADSL a verejnej telefónnej služby.


Sent: Thursday, December 29, 2005 9:02 AM

Dobry den,

dozvedeli sme sa, ze ste podporili Usmev ako dar darovanim starsieho auta. Chcel by som Vam aj uradu podakovat a zaroven vyjadrit uznanie, kedze podpora detskych a mladeznickych organizacii je este stale vynimkou v nasej krajine.

Vela uspechov v Novom roku. A nech sa Vam dari viac v regulacii telco trhu.

S pozdravom

Peter B.


Príspevok v diskusii

Dobrý deň,
radi by sme pridali aj porovnanie slovenského TÚ, ale štúdia ktorú má kolega Rada k dispozícii Slovensko neobsahuje. Preto je pochopiteľné, že si tie výsledky nemôžme jednoducho vymyslieť. Možno vás uspokojí, moja subjektívna skúsenosť - odhadujem, že TÚ SR by dopadol v porovnaní o niečo lepšie ako český ČTÚ. Vychádzam z jednotlivých rozhodnutí ktoré oba úrady urobili za posledné 2 roky (napr. štúdiu relevantnosti trhu už máte rok hotovú a u nás ju ČTÚ stále pripravuje, slovenský TÚ našiel odvahu verejne deklarovať, že ADSL nepotrebuje hlasový tarif-nedokázal však svoje rozhodnutie do dnešných dní presadiť a aj rozhodnutie o 5 GHz pásme ste mali pol roka pred ČR). Takže výsledok práce ČTÚ i TÚ SR je zhruba rovnaký...

Miloslav S., organizátor a zakladateľ českého združenia zaoberajúceho sa Internetom

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia na požiadavku v diskusii, aby v porovnaní regulátorov bolo zaradené aj Slovensko.


Sent: Monday, November 14, 2005 11:06 AM

Ta sprava mi usla... Dakujem za upozornenie.

Som rad ze sa to, aj ked pomaly, hybe spravnym smerom.

Martin F.

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia občana na upozornenie o vydaní rozhodnutia o rozklade, ktorým TÚ SR (definitívne) ukladá povinnosti významnému podniku.


Sent: Friday, November 11, 2005 12:18 PM

Dobry den,

velmi Vam dekuji za odpoved a hlavne za informaci, na koho se obratit.

Preji prijemny vikend.

K. (dodávateľ koncových zariadení, ČR)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia podnikateľa z ČR na rýchlu vysvetľujúcu odpoveď s uvedením kontaktu na kompetentný orgán.


Sent: Thursday, November 10, 2005 2:03 PM

Dakujeme za promptnu spolupracu.

S pozdravom

M. (MZV, Diplomatický protokol)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia predstaviteľa diplomatického protokolu na okamžitú reakciu v prípade možného využitia frekvencií oficiálnou zahraničnou návštevou.


Sent: Wednesday, November 02, 2005 9:13 PM

Dobry den,

Dakujem pekne za odpoved. Necakal som to az tak rychlo. Fakt ste ma velmi milo prekvapili.

L. (poskytovateľ pripojenia na internet)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia poskytovateľa pripojenia na internet na rýchlu odpoveď ohľadom podmienok využívania antén a zariadení v pásme 2,4 GHz.


Sent: Sunday, October 09, 2005 12:36 PM

Tesi nas aktivita TU SR - pomoct firmam, ktore poskytuju lacne pripojenie do internetu.

Oliver V. (poskytovateľ pripojenia na internet)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia poskytovateľa pripojenia na internet na zverejnený zoznam poskytovateľov pripojenia na internet v cene do 250,- Sk.


Sent: Monday, October 03, 2005 11:46 AM

Dobrý deň,

ďakujem Vám za urýchlené vybavenie mojej žiadosti!!

S pozdravom

L. Pavol (zriaďovateľ TV vysielačov)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia zriaďovateľa TV vysielačov na rýchle poskytnutie informácií v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciám.


Sent: Thursday, September 08, 2005 2:40 PM

thank you very much for the rapid and kind response.

Greetings from sunny Uruguay

Best Regards, yours faithfully

Marek B.


Sent: Thursday, August 18, 2005 7:50 PM

Chcem sa Vám a všetkým pracovníkom Vášho úradu, ktorí sa podieľali na kladnom mimosúdnom vyriešení môjho sporu s ST, srdečne poďakovať. Je príjemne zistiť, že sú efektívne možnosti, ktoré má občan k dispozícii pri riešení sporných záležitosti, bez zbytočných komplikácii a v podstate bez osobnej angažovanosti.

Ďakujem.

W. Peter, Hnúšťa
Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia občana na mimosúdne vyriešenie sporu medzi ním a podnikom.


Sent: Thursday, August 04, 2005 2:02 PM

Dobry den,

aby nedoslo k nedorozumeniu, my sme naozaj spokojny ... :) resp. apson ja mam pocit, ze sa veci hybu v ramci moznosti spravnym smerom.

pekny den

rwi (poskytovateľ pripojenia na internet)


Sent: Wednesday, August 03, 2005 2:44 PM

aj v suvislosti s novym VP na poskytovanie sluzieb a sieti (ktore sme myslim nie len my, ale aj vela inych poskytovatelov prijali s "nadsenim") mam pocit, ze ste asi jedinou statnou instituciou ktora funguje tak ako ma...

pekny den

rwi (poskytovateľ pripojenia na internet)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia poskytovateľa pripojenia na internet na nové všeobecné povolenie na poskytovanie sietí a služieb.


Sent: Monday, June 27, 2005 9:04 AM

bol som presvedčený, že mi v danej veci pomôžete a poďakoval som sa Vám za to už telefonicky, cítim však potrebu urobiť tak ešte raz. Skutočne oceňujem Váš prístup, Ďakujem.

R. Igor

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia občana na rýchle poskytnutie informácií (poskytnuté obratom) potrebných na podanie žaloby voči podniku.


Sent: Sunday, June 19, 2005 3:36 PM

Patrili ste medzi prvych ludi, na ktorych som pocas svojej prace v TASR narazila a aj vdaka Vam ma ta praca velmi bavila. :) Vzdy ste totiz ochotne a jednoducho odpovedali aj na tie otazky, ktore by inym mozno ani nestali za vyjadrenie.
Dakujem za spolupracu aj pomoc a prajem i Vam vela uspechov.

S pozdravom

Gabriela J. (novinárka)


Sent: Monday, July 11, 2005 8:54 AM

Dekuju Vam mockrat za rychlou odpoved na muj dotaz.

Mit freundlichen Grüßen
Mag. Martin K.
Amt der NÖ Landesregierung
Abteilung Raumordnung und Regionalpolitik-Geschäftsstelle für EU-Regionalpolitik

Vysvetlenie TÚ SR: Poďakovania regionálnej vlády za poskytnuté informácie.


Sent: Monday, May 23, 2005 10:54 AM

Dobry den,
touto cestou by som sa Vam chcel podakovat za spolupracu. Dakujem za Vase porozumenie pri mojom dobiedzavom kladeni otazok a za Vase odpovede a Verim, ze v buducnosti budeme mat prilezitosti na stretnutie.
S pozdravom,
Lubomir T., ex redaktor Národnej obrody


Sent: Tuesday, February 24, 2004 2:40 PM

Prajem Vam mnoho uspechov v praci a mozem len potvrdit, ze TÚ SR postupne smeruje k skutocnemu regulatoru telekomunikacneho trhu.

S pozdravom

Ing. Ján L. (šéfredaktor odborného časopisu)

Vysvetlenie TÚ SR: Reakcia šéfredaktora časopisu na konanie TÚ SR v poslednom období.


Sent: Friday, January 09, 2004 12:51 PM

Dovoľte mi, sa v závere roka poďakovať Vám za výbornú spoluprácu počas druhého polroka 2003 (odvtedy som v TASR). Naozaj musím povedať, že ste vždy ochotne a veľmi promptne odpovedali na každú otázku, či dotaz z mojej strany. Dúfam, že takáto bezchybná a veľmi kvalitná spolupráca z Vašej strany bude pokračovať aj v nasledujúcom roku 2004.

Príjemné prežitie vianočných sviatkov a PF 2004.

S pozdravom Stano C. (novinár)


Sent: Wednesday, September 10, 2003 3:18 PM

Velmi este raz dakujem, mne vzdy sanka zostane vysiet ked mi pride podobna reakcia, vazim si vasu ochotu.

P. (občianske združenie)

Vysvetlenie TÚ SR: Poďakovanie predstaviteľa občianskeho združenia za vykonanie kontroly (v deň podania podnetu) u podniku a zaslanie výsledkov kontroly.


Sent: Tuesday, August 05, 2003 10:54 AM

Pekny den,

prve co ma napadlo po precitani tohto mailu bolo: "ste perfektny". Co dodat?
Dakujem.

Peter

Vysvetlenie TÚ SR: Poďakovanie za preverenie situácie (v deň položenia otázky) u podniku a zaslanie výsledkov preverovania.


Sent: Monday, August 04, 2003 12:12 PM

Pekny den,

som prijemne prekvapeny.

Velmi dakujem!

S pozdravom
Peter P., (šéfredaktor)


Sent: Friday, July 11, 2003 3:35 PM

Srdečná vďaka za excelentnú reakciu na môj E-mail.

S úctou

Ján Š., Košice


Príspevky z diskusie na internete:

Štvrtok 08.05. 2003 01:02

Zároveň bych si přál, aby k nám v OK byl ČTÚ tak vstřícný jako je TÚ SR k vám. Neumím si představit ani v nejdivočejším snu, že by se tiskový mluvčí Ouřadu obtěžoval komunikovat s jedním radioamatérem.

Ještě jednou zdraví TÚ SR spokojený OM9AMU.

73 Jindra V., OK1FOU/OM9AMU (rádioamatér z ČR)


Štvrtok 08.05. 2003 02:20

Som v styku s uradmi ako je TU u nas, vo viacerych krajinach. Nech Boh zehna osobe, ktora povolenia vydava v Bratislave, nech momentalny postoj a ustretovost tohto uradu voci amaterom pretrva. Ide o zriedkavost, o maly zazrak, co by vacsina uradov v nasej krajine mala kopirovat. Vysoko si vazim pristup nasho Uradu, a touto cestou vsetkych pozdravujem. Zelam si, aby sme sa aj nadalej mohli tesit z ustretovosti, pochopenia aj ludskeho dotyku, ktory podla mojich skusenosti bol pritomny v pripade kazdej interakcii. Definitivne ide o kvality, na ktore moze byt Urad hrdy. Rovnovahu v prezentovani sa ako autorita, a v ochote podat pomocnu ruku, nemozno nazvat inak, ako umenim.

OM5AWT (rádioamatér)

 


27.10. 2007,